Regulamin

Regulamin

I. Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa zasady funkcjonowania apartamentów i świadczenia usług hotelarskich, zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, sposobów i terminów płatności za rezerwację, potwierdzeń dokonania rezerwacji i reklamacji w obiekcie ARTS APARTMENTS przy ul. Łobzowskiej 4 w Krakowie.

2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby korzystające z usług Arts Apartments, począwszy od chwili rezerwacji.

3. Ceny podane na stronie Obiektu są cenami brutto (zawierają podatek VAT), a transakcje są zawierana w walucie PLN. Ceny podane w innych walutach mają charakter orientacyjny i są przeliczane po przybliżonym kursie.

4. Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 i trwa do godziny 12:00 dnia następnego. Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

5. W przypadku chęci przedłużenia doby hotelowej Gość powinien zgłosić to Arts Apartments do godz. 8:00 dnia, w którym upływa termin najmu. Zgłoszenie to jednak nie wiąże Arts Apartments i jest uzależnione przede wszystkim od dostępności apartamentu. Przedłużenie doby hotelowej wiąże się z dodatkową opłatą.

6. Arts Apartments jest obiektem bezobsługowym, wyposażonym w system kontroli dostępu na kody dostępu PIN. Gość uzyskuje dostęp do apartamentu po potwierdzeniu rezerwacji poprzez otrzymanie kodu/ów dostępu PIN do apartamentu, drzwi głównych prowadzących do Arts Apartments oraz drzwi znajdujących się na klatce schodowej. Kody PIN są aktywne wyłącznie przez opłacony okres rezerwacji. Kod do apartamentu jest przypisany wyłącznie do apartamentu objętego uprzednio opłaconą rezerwacją.

II. Rezerwacje

1. Umowa rezerwacji apartamentu zawierana jest telefonicznie lub e-mailowo przez formularz rezerwacyjny na stronie www.artsapartments.pl, bądź za pośrednictwem systemu rezerwacji online prowadzonego dla Arts Apartments.

2. Do dokonania rezerwacji niezbędne jest udzielenie zabezpieczenia przez Gościa w postaci podania numeru karty kredytowej lub płatniczej, danych posiadacza karty, daty ważności karty i kodu CVC oraz upoważnienia do obciążenia rachunku karty, albo dokonanie płatności z góry.

3. Z chwilą otrzymania zgłoszenia rezerwacyjnego za pośrednictwem systemu rezerwacji online www.artsapartments.pl. Arts Apartments wysyła na podany przez Gościa adres e-mail informację o sposobach uiszczenia przedpłaty tytułem zaliczki na poczet świadczonych usług. W przypadku wyboru formy płatności przelewem tradycyjnym Arts Apartments wysyła na podany przez Gościa adres e-mail numer rachunku bankowego, na który należy dokonać wpłaty w wysokości 30% ceny wynikającej z oferty za planowany pobyt w przypadku rezerwacji zwrotnej lub 100% ceny wynikającej z oferty w przypadku rezerwacji bezzwrotnej. Po zaksięgowaniu płatności zaliczki na rachunku Arts Apartments Gość dokonujący rezerwacji otrzyma potwierdzenie poprzez przesłanie wiadomości e-mail na podany przez niego adres mailowy.

4. Rezerwację można anulować w przypadku, gdy warunki oferty przewidywały taką możliwość i może zostać dokonana za pośrednictwem systemu rezerwacji lub poprzez zgłoszenie przez Gościa żądania anulacji w formie mailowej na adres: office@artsapartments.pl

5. Koszt anulowania rezerwacji jest uzależniony od warunków oferty, na podstawie, których dokonywana była rezerwacja:
1) w przypadku, gdy rezerwacja została dokonana z możliwością jej anulacji z jednoczesnym zwrotem całości lub części kosztów, wówczas koszty te zostaną zwrócone w terminie 14 dni, w sposób odpowiadający dokonanej płatności (np. przy płatności kartą – na rachunek karty, w przypadku przelewu – na rachunek bankowy, z którego przelew został dokonany);
2) w przypadku, gdy została dokonana rezerwacja bez możliwości bez kosztowej anulacji rezerwujący zostanie obciążony opłatą za cały okres rezerwacji, chyba że w warunkach rezerwacji zastrzeżono inaczej.

6. Zmiana terminu rezerwacji wymaga zgody Arts Apartments i jest uzależniona przede wszystkim od dostępności apartamentów w danym terminie.

7. Gość jest odpowiedzialny za poprawność podawanych danych w formularzu rezerwacyjnym oraz prawidłowe określenie planowanej daty przyjazdu i wyjazdu.

III. Odpowiedzialność Arts Apartments

1. Obiekt nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych do Obiektu przez korzystających z niego Gości w zakresie określonym aktualnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w tym przepisami Kodeksu cywilnego.

2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.

3. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste pozostawione przez Gości w Apartamentach.

4. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu Gościa, jak również pozostawionych w nim przedmiotów.

IV. Odpowiedzialność Gości

1. Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju szkody, w tym uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń Obiektu powstałe z przyczyn od nich zależnych lub odwiedzających ich osób.

2. Goście powinni niezwłocznie powiadomić Obiekt o wystąpieniu szkody, utracie lub zniszczeniu rzeczy po jej wykryciu, zgłaszając ten fakt Menagerowi telefonicznie: +48 690 409 681 lub emailowo:office@artsapartments.pl

3. Wszystkie przedmioty znajdujące się w apartamentach i w częściach wspólnych stanowią część Obiektu i nie mogą być wynoszone na zewnątrz. W przypadku stwierdzenia braków w wyposażeniu po wymeldowaniu Gościa, Arts Apartments ma prawo obciążyć Gościa kwotą stanowiącą równowartość utraconego przedmiotu.

4. Osoby małoletnie powinny przebywać na terenie Obiektu wyłącznie pod opieką i nadzorem osób dorosłych (np. rodziców, opiekunów prawnych, itp.) przez cały okres pobytu, a rodzice lub/i opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną i prawną za zachowanie osób małoletnich, jak również za wszelkie wyrządzone przez nie szkody.

5. W przypadku stwierdzenia szkód w apartamencie lub jego wyposażeniu, nieuregulowania przez Gościa płatności za nocleg lub złamania zasad pobytu, Arts Apartments zastrzega sobie możliwość obciążenia karty płatniczej Gościa do kwoty odpowiadającej swą wysokością wartości wyrządzonej szkody, nieuregulowanej kwoty lub kary umownej.

6. W Obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych oraz używania otwartego ognia w każdej postaci. W przypadku naruszenia zakazu Obiekt ma prawo nałożyć karę pieniężną w wysokości 1000 PLN. Dodatkowo, w sytuacji, gdy naruszenie zakazu pociągnie za sobą konieczność interwencji odpowiednich służb, w tym Straży Miejskiej i/lub straży pożarnej, Obiekt obciąży Gościa związanymi z tym kosztami.

7. Osoby zakłócające ciszę nocną oraz utrudniające wypoczywanie innym osobom przebywającym w Obiekcie mogą zostać ukarane kwotą w wysokości 1000 PLN, w przypadku powiadomienia odpowiednich służb, tj. Straż Miejska, Policja dodatkowo mogą zostać ukarane mandatem zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.

V. Zwrot rzeczy pozostawionych w Arts Apartments

1. Pozostawanie Gościa w apartamencie lub pozostawienie rzeczy w apartamencie po godzinie 12:00 w dniu wyjazdu lub upływu terminu rezerwacji traktowane jest jako przedłużenie pobytu bez zgody Arts Apartments. W takim przypadku Arts Apartments może naliczyć opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według obowiązujących w tym dniu cen oraz dochodzić wyrównania pozostałych szkód powstałych z tego tytułu. 

2. Przed opuszczeniem Arts Apartments Gość zobowiązany jest zabrać wszelkie przedmioty, które wniósł na teren obiektu. W przeciwnym przypadku przedmioty te po upływie okresu rezerwacji będą przechowywane prze okres 3 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu wyjazdu. Po upływie tego terminu pozostawione przedmioty przepadają lub zostaną trawle usunięte z Arts Apartments na koszt i odpowiedzialność Gościa, chyba, że Gość zgłosi obiektowi w tym terminie żądanie ich zwrotu. Żądanie powinno zawierać opis przedmiotu ze wskazaniem jego cech identyfikacyjnych oraz wskazanie adresu, na które powinien on zostać zwrócony, w sposób nie budzący wątpliwości co do uznania, że przedmiot powinien być zwrócony zgłaszającemu żądanie zwrotu, pod rygorem odmowy dokonania zwrotu. W przypadku uznania żądania zwrotu za zasadne, zwrot zostanie dokonany na koszt Gościa po uprzedniej wpłacie środków na rachunek bankowy wskazany przez Arts Apartments. Wyjątek stanowią przedmioty ulegające szybkiemu zepsuciu lub z krótkim terminem przydatności do użycia np. artykuły spożywcze, owoce, które Arts Apartments ma prawo usunąć niezwłocznie na koszt i odpowiedzialność Gościa, w takim przypadku Gość nie ma prawa żądania ich zwrotu. 

3. Każdorazowo Gość opuszczając apartament powinien zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany lub kurki instalacji wodociągowej i zamknąć drzwi, w tym drzwi balkonowe.

VI. Postanowienia ogólne

1. Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00 – 07:00. W godzinach ciszy nocnej Goście i osoby korzystające z usług Arts Apartments mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono pobytu innych osób. 

2. Osoby niezarejestrowane w apartamencie mogą przebywać w pokoju od godziny 8.00 do godziny 22.00. Przebywanie osób niezarejestrowanych w apartamencie Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego apartament na odpłatne dokwaterowanie tych osób do apartamentu. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według ceny dostawki dla osoby dorosłej, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem. Osoby wizytujące przebywają w pokojach na wyłączną odpowiedzialność Gościa. 

3. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Gości, na terenie Arts Apartments, w częściach wspólnych nieruchomości funkcjonuje całodobowy monitoring wizyjny. Dane pozyskane z monitoringu usuwane są maksymalnie po 15 dniach od daty ich rejestracji. 

4. Sprzątanie apartamentu objętego rezerwacją odbywa się wyłącznie na prośbę Gościa za dodatkową opłatą w wysokości 150 zł, w terminie do 2 dni licząc od dnia otrzymania prośby. Zlecenie usługi sprzątania jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na wejście do apartamentu w celu realizacji usługi sprzątania, nawet pod nieobecność Gościa. 

5. W Obiekcie nie funkcjonuje depozyt oraz nie ma możliwości przechowania rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy przechowywane w sejfie pokojowym. 

6. W Obiekcie nie ma miejsc postojowych. Postój pojazdów mechanicznych lub innych możliwy jest poza Obiektem. Obiekt znajduje się w strefie płatnego parkowania wg. stawek niezależnych od Arts Apartments obowiązujących w chwili postoju, których każdy zainteresowany winien jest dokonywać we własnym zakresie. 

7. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia apartamentu. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy komputerowych. 

8. Obiekt może odmówić świadczenia jakichkolwiek usług bez podawania przyczyny, w szczególności na rzecz Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządził szkodę Arts Apartments lub na rzecz innych osób, albo też w inny sposób zakłócił pobyt Gości lub funkcjonowanie Obiektu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do poleceń Arts Apartments, w szczególności do opuszczenia terenu Obiektu. W takim przypadku zwrot kosztów poniesionych przez Gościa w związku z rezerwacją i przyjazdem do Obiektu nie przysługuje. 

9. Kwestie ochrony danych osobowych reguluje polityka ochrony prywatności dostępna na stronie internetowej pod adresem www.artsapartments.pl 

10. Arts Apartments zastrzega sobie prawo do zmiany lub uzupełnienia niniejszego Regulaminu lub wprowadzenie nowego, w każdym czasie.

Regulamin pobytu zwierząt

  1. Warunkiem pobytu zwierzęcia w obiekcie Arts Apartments, jest obowiązek zgłoszenia tego faktu podczas rezerwacji.
  2. W obiekcie Arts Apartments mogą przebywać tylko zwierzęta domowe. Obiekt ma prawo odmówić przyjęcia zwierząt powszechnie uznawanych za groźne lub agresywne.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo zwierzę powinno posiadać: smycz, obrożę, kaganiec, klatkę – w zależności od gatunku zwierzęcia.
  4. Zwierzę powinno posiadać własne posłanie oraz akcesoria do karmienia.
  5. Zwierzę musi pozostawać przez cały pobyt pod opieką właściciela / opiekuna. Zabronione jest pozostawianie zwierzęcia samego w pokoju.
  6. Psy muszą być wyprowadzane na smyczy na terenie obiektu.
  7. Właściciele kotów muszą posiadać kuwety z piaskiem i opróżniać je do plastikowej torby.
  8. Właściciel / opiekun zwierzęcia odpowiada za czystość po nim – w pokojach, jak i na terenie całego obiektu.
  9. Podstawowa opłata za pobyt jednego zwierzęcia w obiekcie Arts Apartments wynosi 60 zł za cały pobyt.
  10. W przypadku wyrządzenia przez zwierzę szkód na rzecz obiektu, właściciel zobowiązany jest pokryć koszty naprawy i/lub czyszczenia, wycenione przez obiekt. W przypadku gdy naruszone zostanie mienie innego Gościa obiektu, właściciel zwierzęcia rozstrzyga sposób naprawienia szkody bezpośrednio z poszkodowanym.
  11. Zwierzę nie może przeszkadzać innym Gościom obiektu, zarówno w dzień, jak i w nocy.